13. května 2017

10 let...

V těchto dnech mám takové malé kulaté výročí, tak je možná čas se ohlédnout, zamyslet...
V neděli 13.května 2007, což je předně 10 let, jsem si řekl "Za rok ho uběhneš, a celý!!!" Tím jsem myslel, že za rok zvládnu a zaběhnu PIM, neboli Pražský mezinárodní maratón. Stejně jako dnes, jsem měl víkendovou službu a hned v pondělí 14.5. jsem skutečně vyběhl. Po dvaceti letech jsem se vrátil k běhání. 




Co všechno jsem s během zažil? Hodně. Absolvoval jsem celkem 86 běžeckých závodů, z toho 10 maratonů (+ jeden při Ironmanu), 29 triatlonových závodů, z toho 10 polovičních a jeden celý poctivý dlouhý Ironman. Podíval jsem se do mnoha míst, kam bych se možná vůbec nepodíval. Přikládám pár fotek...

PIM 2008 - spokojený v cíli prvního maratonu
Socha bojovníka či běžce v řeckém Marathonu.
2008 - zaběhnout si z Marathonu do Atén jako bájný Pheidippides...splněno.
2008 - Doksyman sprint triatlon - první triatlon, byl jsem rád, že jsem se neutopil.
2015 - I´m IronMan!!! IM Klagenfurt

 Za těch 10 let jsem uběhl 14 219km, ujel na kole 15 214km a uplaval 255km. K běhu jsem použil 16 párů bot, většinu mám stále někde doma. Pořídil jsem si troje běžecké hodinky, jedny plavecké, dva cyklokomputery a jeden GPS logger. Mám nepočítaně účastnických triček z různých závodů (na ty trochu ujíždím), mraky finišerských medailí... Dokonce mám jednu skutečnou trofej. V roce 2008 jsem se, ve své věkové kategorii, umístil na třetím místě v celoročním poháru behej.com.

Medajlovník...pěkně se na to dívá.
Fakt "pravý" pohár.
Nové i použité běžecké boty...
 K čemu tohle všechno? Co mi tohle vše dalo nebo vzalo? Užil jsem si a stále si tohle mé sportování úžívám. Na začátku byla taková truc výzva. Pak jsem říkal "Běhám abych nekouřil." Pokud nebudeme počítat e-cigarety, tak se povedlo. Pak jsem zjistil, že je to asi krize středního věku. Pak... Tak jsem postupně, díky tomuto sportování, poznával a poznávám sám sebe... Vím, že vytvalost, nejen ve sportu, ale i v životě, je důležitá. Že trénik i život někdy bolí. Ale o tom to je. Všechno chce hlavně vytrvalost a čas...

Pokud jste někdo na začátku svého sportování, pokud tenhle blog ještě někdo čte... Hlavní je se bavit.
Moje heslo na závěr, pokud někdo dočetl až sem...

Život je pes, ale žít je psina.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Dane. Tak jsem sem po dlouhé době zavítal a vidím, že sis dal další pěknou výzvu. Tak ať se v Rothu daří a (u)žiješ si ho!!!
Witold

d řekl(a)...

Díky, bude to mooooc zajimavé a hlavně dlouhéééé "užívání".