17. března 2015

IMAT 2015 - 103dní/103km

Dnes jen takové malé průběžné hlášení, jak pokračuje trénink. Počasí je lepší a lepší, je potřeba provětrat kolo venku. Do startu IMAT zbývá 103 dní, tak jsem využil slunečného dne a vyrazil na 103 km vyjížďku na kole. Mám sice regenerační/flákací týden, ale počasí přímo vybízelo na delší kolo.


Moje první solová stovka. Jednu jsem dal už loni v doprovodu Michala, ale dnes to byla solo jízda. Samozřejmě prdel bolí ještě teď, nohy taky trochu cítím. Celkový průměr je ostuda, s větrem v zádech do občas jelo i přes 40km/h, ale s větrem v ksychtu jsem měl problém i s 20km/h.
Pocity? Pořád ještě netuším, jak můžu ujet 180km (a pak "běžet" maraton).


Pozn. Původně jsem si myslel, že mám dnes kulatých 100 dní do startu, tak jsem si dal 100 na kole. Ale nakonec to vyšlo taky pěkně 103dní/103km.

Žádné komentáře: